Dette nettstedet støtter ikke Internet Explorer 10 eller lavere. Følg denne lenken for å velge en annen nettleser.

En enklere innkjøpshverdag

En enklere innkjøpshverdag

Nyttige tips til deg som driver med offentlig innkjøp.

Det kommer stadig nye aktører til som er gode på å levere ut mat og husholdnigsartikler, – og så finnes det dem som har vært lenge i gamet og som har storhusholdning som sitt spesialfelt. For deg som driver innkjøp til større foretak, kan det være tryggest å lytte til noen som kan bransjen:

 

Forutsigbart og enkelt

En storhusholdingsgrossist vet å håndtere plankjøp og vet hvor viktig det er for deg å holde seg til avtalene dere inngår sammen. Om du ikke har inngått spesifikke innkjøpsavtaler på alle varegrupper, kan du i tillegg bruke egne handlelister som du og dine kolleger setter opp og administrerer sammen. Hos Servicegrossistene gjør du dette enkelt i nettbutikken, sg.no. Her kan du også enkelt bestille anbrekk*, om du trenger dét.

 

*Anbrekk: Av og til er det unødvendig å kjøpe alt i kjempeforpakninger. Visste du at du kan kjøpe varer i såkalte anbrekk; og dele opp storpakningene i akkurat så store mengder som du trenger. Servicegrossistene gjør dette for deg uten ekstra gebyrer.

 

Ekstraservice og gode råd

En erfaren grossist har god ekspertise innen lager, transport og matkvalitet. Spør om gode råd og tips til lagring og bruk av varene du kjøper inn. Hos en fullsortimentsgrossist jobber dedikerte mennesker som kan mye om det meste; fra de enkle, raske måltidene, til flotte, kulinariske opplevelser. Du som  er kunde hos Servicegrosistene: Er det noe du lurer på eller trenger du opplæring i noe nytt? Alle grossistene våre har folk som kan hjelpe deg. Det er bare å sprørre!

 

En fullsortimentsgrossister som Servicegrossistene har bred erfaring med å levere til både private restauranter og til større institusjoner og bedrifter, innen offshore, helsesektoren, kommuner og fylker, og er vant til å snu seg fort og løse mange ulike utfordringer.

 

Et felles verdigrunnlag

Sjekk at grossisten har de verdiene og sertifiseringene som er viktig for din bedrift. Har grossisten økologiske produkter, og er det lett å bestille disse? Er det enkelt å finne frem til produkter som ikke inneholder for eksempel gluten, egg eller nøtter, og kan du enkelt finne frem til riktig næringsinformasjon? 

For deg som handler hos Servicegrossistene er det informasjon om det enkelte produktet lett tilgjengelig i nettbutikken.

Les mer: Åpenhetsloven hos Servicegrossistene

 

Spar penger!

En storhusholdningsgrossist kan hjelpe deg med å tenke langsiktig og se etter besparelser og forutsigbarhet året rundt. Dette gjør at du kan unngå unødvendige impulskjøp. Grossisten kan gi deg tilbud og rabattløsninger tilpasset akkurat din bedrift. 

 

Varebestilling_tips.jpg

 

Personlig oppfølging

Er du kunde hos Servicegrossistene, får du faste personer å forholde deg til, som kjenner dine innkjøpsvaner og behov. Får grossisten inn et ekstra parti med noe de tror du har bruk for, kan det være du får en hyggelig telefon og en god deal til din neste bestilling. Deler du litt av dine ønsker og behov som kunde, får du mye igjen!

 

Fordelene ved å bestille fra Servicegrossistene:

  • Servicegrossistene er en fullsortimentsgrossist: Her får du varer i alle kategoriene du trenger til driften din: Frukt og grønt, ferskvarer, kjøl- og frysevarer, alt av drikkevarer, non-food og husholdningsartikler, - og alt leveres på døra i én og samme leveranse.
  • Få varene levert når det passer best for deg! Se på din lokale Servicegrossist som fjernlageret ditt.

 

Mer informasjon? Ta kontakt med din lokale Servicegrossist på sg.no.

 

Få flere tips til bestillingsrutinene dine i Servicegrossistenes sjekkliste:

SG_CTA-knapp-varebestilling_lastebil23.jpg