This site does not support Internet Explorer 10 or lower. Follow this link to select a different browser.

Servicegrossistene signerer avtale med internasjonal cateringkjempe

Vi gleder oss over signeringen av en løpende samarbeidsavtale med Garrets som deres foretrukne leverandør i Norge.

Avtalen markerer fortsettelsen på et utvidet samarbeid og et strategisk partnerskap mellom to ledende aktører i bransjen. Garrets er et stort internasjonalt cateringselskap med alle sine kunder offshore.

Gjennom dette partnerskapet vil Servicegrossistene og Garrets samarbeide tett for å forbedre bestillingsprosessene. Effektivisering av bestillingsprosesser er en sentral prioritet, med mål om å redusere tid og ressurser brukt på innkjøp og administrasjon for våre kunder.

Transparens er nøkkelen til et vellykket samarbeid, og begge parter forplikter seg til åpen kommunikasjon og gjensidig tillit gjennom hele avtaleperioden. Dette vil sikre at eventuelle utfordringer kan løses raskt og effektivt.

- Vi er veldig fornøyde med at et allerede godt samarbeid nå avtalefestes og utvides, sier Stig Kalland, salgssjef for offshore hos Servicegrossistene.

- Fokuset vil være på effektivisering og optimalisering av sortiment, og på å opprettholde et lavt prispunkt for sluttkunden. Garrets har vist en tillit til Servicegrossistene som vi setter stor pris på. Vi ser frem til å fortsette samarbeidet og bygge videre på denne suksessen i årene som kommer, sier Kalland.

Servicegrossistene er en av Norges største grossistkjeder i storhusholdningsmarkedet og består av 14 lokalt forankrede grossister. Servicegrossistene leverer alt av mat og drikke varer til hotell, restaurant, kantine, fastfood, offentlig og maritim sektor. Med vekt på lokal forankring og god service har Servicegrossistene de siste årene hatt god vekst. Omsetningen vil i 2024 passere 4,7 mrd. NOK, med over 500 lokalt ansatte over hele landet.

Kontaktinformasjon: Stig Kalland, salgssjef offshore (stig@sg.no)