Orden i sortimentet hos Nortura Proff
Det har vært noen endringer i Norturas sortiment den siste tiden. Har du merket det?
- Grunnen til at noen av varene våre ser ut til å være forsvunnet fra nettbutikken, er at vi har hatt en real opprydning i varegruppene våre, sier markedssjef i Nortura Proff, Hilde Klerck-Nilssen.
– Du kan sammenlikne det med å ta et skikkelig røsk i en rotete bod. De mange kodene på egentlig ganske like produkter, førte til mye misforståelser og feilbestillinger. Nå når vi har fått en langt bedre oversikt over alt vi har, kan vi også øke leveringsgraden vår. Det blir også mer oversiktlig for grossisten og for sluttkunden.
Gode alternativer i nettbutikken
Kommunikasjon- og merkevaresjef Annette Strøm, legger til:
- Og får du ikke treff på et av Norturas produkter i Servicegrossistenes nettbutikk, skal du få opp et forslag på et tilsvarende produkt. Vi har jobbet tett med Servicegrossistene med dette, og det fungerer nå veldig bra. De nye produktforslagene skal også være ganske like erstatninger for det du søker etter: Ofte er det kanskje bare samme produkt i en annen forpakning, du vil ikke merke veldig stor forskjell. Samtidig har vi jo også mange nye produkter som kanskje kan være spennende å utforske?
– Vi har fortsatt et av de bredeste produktutvalgene på kjøtt i Norge. Det skal være nok å velge i for alle!
Hilde Klerck-Nilssen, markedssjef, og Annette Strøm, kommunikasjon- og merkevaresjef i Nortura Proff.
Opprydningen gir deg som kunde mange fordeler:
Bedre oversikt og økt leveringsgrad til kunde.
Færre produkter og produktkoder = gjør det lettere å ha kontroll på åpenhet og transparens over hele produksjonslinja.
Mer oversiktlig og rom til å oppdage nye produkter og konsepter.
Rom for å utvikle nye produkter og spennende konsepter.
– Vi gleder oss over en ryddigere hverdag, med bedre plass mange spennende nyheter i tiden fremover.